Integracja z Enova365

GLOBAL
COVERAGE
AUTOMATYZACJA
PROCESÓW
WZROST
SPRZEDAŻY

Integracja sklepu internetowego z enova365. Zapewnij automatyczny przepływ danych między swoimi systemami. Zaawansowana integracja między systemem ERP enova365, a platformą sprzedażową GrandNode pozwala na synchronizację zamówień, towarów, kontrahentów.

Dzięki integracji GrandNode z enova365, wiele procesów, które do tej pory wykonywane były manualnie, mogą być zautomatyzowane. Integracja wykorzystuje wbudowane Web API OData, które każdy użytkownik GrandNode może wykorzystywać bez ograniczeń.

Każda integracja z systemem ERP cechuje się pewnymi funkcjonalnościami, które są kluczowe dla każdego sklepu internetowego. Na ogół przepływ danych wygląda w następujący sposób - system ERP, w tym wypadku enova365, zajmuje sie przetwarzaniem zamówień, które "wpadają" przez sklep internetowy. Cały proces obsługi zamówienia może być zsynchronizowany, nie mniej jednak, wystarczy, gdy do sklepu trafi finalna informacja o tym, że zamówienie zostało wysłane/zakończone. 

Wdrożenie integracji rozpoczyna się od analizy obecnej architektury systemu. Jako wieloletni autoryzowani partnerzy enova365, gwarantujemy przygotowanie tylko i wyłącznie sprawdzonych schematów, które znacząco usprawnią wszystkie procesy w firmie. Dysponując podstawowym zakresem integracji, rozpoczynamy personalizacje jej. Czyli sprawiamy, by coś co jest standardowe, było szyte na miarę dla Państwa.

Import produktów

Mapowanie pól z enova365 z polami w GrandNode, po to by maksymalnie wykorzystać potencjał oby dwóch narzędzi. Zaplanuj import produktów, dzięki zaplanowanym zadaniom w panelu administracyjnym sklepu. Dzięki czemu import będzie wykonywał się w tle bez konieczności ingerowania w ten proces.

Aktualizacja produktów

Produkty mogą się zmieniać w trakcie prowadzenia działalności. W normalnej sytuacji, pewnie musiałbyś pamiętać, by zmieniać dane w oby dwóch miejscach. Koniec końców na pewno prowadziłoby to do pominięcia pewnych zmian. Dzięki naszej integracji, produkty będą zawsze aktualne. Wystarczy ustawić zaplanowane zadanie, które bedzie uruchamiać się samoczynnie i zajmij się innymi obszarami swojego biznesu!

Aktualizacja stanów magazynowych

A co w przypadku, gdy masz dodatkowe kanały sprzedaży? Nasza integracja wymienia dane dotyczące stanów magazynowych. Jeśli sprzedasz coś stacjonarnie, to wyślemy taką informację do GrandNode, dzięki czemu możesz mieć pewność, że zawsze będziesz mieć aktualne dane w sklepie. To pozwoli na uniknięcie nieporozumień z klientami.

Import zamówień

Jedna z najważniejszych funkcji integracji między enova365, a GrandNode to import zamówień. Klient składa zamówienie w GrandNode, nasza integracja przesyła to zamówienie wraz z prośbą o założenie klienta. Następnie z poziomu enova365 zamówienie jest przetwarzane, po to by wrócić do GrandNode z fakturą, wraz z oznaczeniem zamówienia jako zakończone.

Import kontrahentów

By maksymalnie uprościć proces zarządzania klientami, decydujemy się tylko i wyłącznie na zakładanie klientów podczas importowania zamówień. Cała reszta zmian, zarządzania pozostaje w systemie ERP, gdzie mamy pełną dowolność w zarządzaniu.

Zostaniesz przekierowany na stronę partnera, by zakupić rozszerzenie.
back to top
Filters