Premium support

Dedykowane wsparcie jest naszą pomocną ręką dla najbardziej wymagających użytkowników! Dla ludzi, którzy oczekują indywidualnego i natychmiastowego wsparcia mentorskiego i programistycznego.

DOSTĘP DO GŁÓWNEGO ZESPOŁU

  • Bezpośredni dostęp do głównego zespołu programistów i dedykowany specjalista przypisany do Ciebie.

BEZPOŚREDNIE WSPARCIE E-MAIL

  • Naszym głównym kanałem wsparcia jest forum społeczności, ale z dedykowanym wsparciem przychodzi bezpośrednie wsparcie e-mail..

CZAS REAKCJI 24H

  • Nasze biuro otwarte jest od Pon. do Pt. od 7:30 do 15:30

PRIORYTET W SUGESTIACH

  • Twoje sugestie będą brane pod uwagę z większym priorytetem, dlatego masz realny wpływ na końcową funkcjonalność projektu.

PACZKA WTYCZEK

  • Po zakupie otrzymujesz możliwość wyboru 5 naszych wtyczek, które otrzymasz całkowicie za darmo!

AUDYTY TECHNICZNE

  • Po każdych 6 miesiącach nasi programiści są gotowi, by przeprowadzić audyt Twojego sklepu i sprawdzić jego działanie.

Podstawowe informacje

  • Okres wsparcia - 1 year
  • Gwarantowany czas odpowiedzi - 24h (Od poniedziałku do piątku, 7:30 - 15:30 CEST, wyłączając święta)
  • Język wsparcia - Polski i Angielski
  • Objęte wersje - najnowsza oficjalna wersja

Co zawiera dedykowane wsparcie?

  • Dostęp do głównego zespołu
  • Bezpośrednie wsparcie e-mail
  • Czas reakcji 24h
  • Priorytet w sugestiach
  • Paczka wtyczek
  • Techniczne audyty

Dedykowane wsparcie nie obejmuje:

  • Wsparcia dla produktów zewnętrznych dostawców
  • Zapytań administracyjnych (np. Windows, IIS, Nginx, Apache, MongoDB)
  • Wsparcia personalizacyjnego

Chcesz otrzymać ofertę dedykowanego supportu?


KUP DEDYKOWANE WSPARCIE